ادویه آبگوشت یا همان آب‌پزش برای دهان‌آبسه، کبد و معده مفید است و در تهیه غذاهای مختلف، به ویژه غذاهای گوشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ادویه شامل ترکیبی از موادی مانند فلفل سیاه، زنجبیل، زردچوبه، دارچین، هل، دانه‌های خردل، سیر، پیاز، برگ بو، دانه فلفل سبز، ادویه کاری و ... می‌باشد.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت ادویه آبگوشت | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


ادویه آبگوشت یا همان آب‌پزش برای دهان‌آبسه، کبد و معده مفید است و در تهیه غذاهای مختلف، به ویژه غذاهای گوشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ادویه شامل ترکیبی از موادی مانند فلفل سیاه، زنجبیل، زردچوبه، دارچین، هل، دانه‌های خردل، سیر، پیاز، برگ بو، دانه فلفل سبز، ادویه کاری و ... می‌باشد.

قیمت ادویه آبگوشت | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



اين مواد علاوه بر افزودن طعم و عطر به غذا، از خواص ضد التهابي، ضدباكتريايي، ضدويروسي و آرامش‌بخش برخوردارند كه سلامتي بدن را بهبود مي‌بخشند.

قيمت ادويه آبگوشت | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع گروه ادويه جات-خريد ادويه رستوراني-ادويه ايراني-خانه ادويه خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت ادويه آبگوشت را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت ادويه آبگوشت | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت ادويه آبگوشت در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد گروه ادويه جات-خريد ادويه رستوراني-ادويه ايراني-خانه ادويه با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت ادويه آبگوشت را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت ادويه آبگوشت | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت ادويه آبگوشت و گروه ادويه جات-خريد ادويه رستوراني-ادويه ايراني-خانه ادويه كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت ادويه آبگوشت | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

ادويه آبگوشت شامل چه چيزهايي است ؟
همانطور كه مي دانيد، پختن آبگوشت بسيار آسان است و نياز به انجام كارهاي زيادي ندارد. اما اگر به يك سري از نكات توجه كنيد، مي توانيد به سبك آشپزهاي حرفه اي، اين غذا را بپزيد.
ادويه يكي از اجزاي جدانشدني از غذاها است كه اگر نباشد، غذا هيچ طعمي ندارد. در هر كشوري ادويه خاصي استفاده مي شود و طعم متفاوت غذاها در كشورهاي مختلف، به همين دليل است.
ادويه آبگوشت چيست ؟
اگر شما براي هر غذايي ادويه مخصوص به آن غذا را بكار ببريد، مي توانيد طعم خوشايندي در آن غذا به وجود آوريد. آبگوشت نيز از اين قاعده مستثنا نيست و نياز به ادويه خاصي دارد.
بسياري از افراد فكر مي كنند ادويه آبگوشت فقط زردچوبه، فلفل و برگ بو است. در صورتي كه چنين نيست و در رستوران ها، از ادويه خاص آبگوشت و ديزي استفاده مي كنند تا طعم لذيذي به آن ببخشند.
البته بايد توجه داشته باشيد كه طعم آبگوشت فقط به دليل ادويه آبگوشت نيست و عوامل ديگري مثل گوشت آن نيز در طعم دخالت دارند. اگر مي خواهيد آبگوشت شما طعم لذيذي داشته باشد، بهتر است از گوشت گوسفند با استخوان كه چربي كمتري دارد استفاده كنيد.
همچنين براي اينكه آبگوشت جا بيفتد، نياز به زمان است. بايد اجاز دهيد كه گوشت و حبوبات به خوبي با هم پخته شوند تا جا بيفتند. اگر تمام اين نكات را رعايت كرديد، حالا نوبت به استفاده از ادويه آبگوشت مي رسد.
لزوم استفاده از ادويه آبگوشت و ديزي به اين دليل است كه اين ادويه باعث مي شود بوي چربي گوشت از بين رفته و عطر دلپذيري بگيرد.
ادويه آبگوشت: زردچوبه
زردچوبه يكي از ادويه هاي لازم براي بسياري از غذاهاست. زردچوبه داراي ماده اي به نام كوركومينوييد است كه براي درمان سرطان، ورم مفاصل، سلامت قلبي و عروقي، التهابات، ديابت، استرس، افسردگي، ايمني بدن، سم زدايي كبد و اختلالات گوارشي مفيد مي باشد.
يكي ديگر از خواص اين ماده در زردچوبه، جلوگيري از پيري زودرس و ايجاد چين و چروك در پوست مي باشد.
دارچين براي تهيه آبگوشت
يكي ديگر از ادويه هاي مخصوص آبگوشت، دارچين است. اين نوع ادويه عطر بسيار مطبوعي دارد و براي كنترل قند خون، كاهش سطح كلسترول و تري گليسيريد، جلوگيري از بيماري آلزايمر و قلبي، تقويت عملكرد بدن، بهبود گردش خون، كاهش وزن و جلوگيري از سرطان مفيد است.
ادويه ديزي: فلفل سياه
فلفل سياه علاوه بر طعم تندي كه دارد، داراي عطر مطبوعي است. فلفل سياه نيز خواص بسياري همچون خاصيت ضد سرطاني، سرشار از ويتامين هاي K، C، آهن و فيبر مي باشد و با توجه به خاصيت ضد باكتري كه دارد باعث تقويت سيستم ايمني بدن مي شود و سيستم گوارش را تقويت مي كند.
دار فلفل براي تهيه ديزي
دار فلفل يكي ديگر از ادويه هاي آبگوشت است كه همانند لوبيا است و به شكل خوشه اي مي باشد. اين ادويه بسيار تند بوده و براي تقويت قواي بينايي، رفع سردرد، درمان بي اشتهايي، رفع نفخ شكم و … مفيد مي باشد.
ادويه مخصوص آبگوشت: زيره سياه
يكي از ادويه هايي كه در بسياري از غذاها كاربرد دارد، زيره سياه است. اين گياه بومي داراي عطر خاصي است و شامل آهن، كلسيم، روي و منيزيم مي باشد. اين ادويه خوش عطر ويتامين هاي طبيعي زيادي دارد و براي درمان مشكلات شكمي و روده اي، سرفه، فشار خون، افزايش اشتها و پيري زودرس و … مفيد مي باشد.
ادويه مخصوص ديزي: زنجبيل
وقتي صحبت از ادويه هاي معطر مي شود، پاي زنجبيل در ميان است. اين ادويه علاوه بر عطر فوق العاده، خواص بسياري براي سلامتي دارد و دشمن سرطان است. همچنين زنجبيل اثر ضد ميكروبي و آنتي اكسيداني دارد و براي مشكلات روده و معده بسيار مفيد است.
هل سبز براي تهيه آبگوشت
هل سبز در تهيه غذا، مربا، چاي و ... كاربرد دارد و از ادويه هاي مخصوص ديزي نيز به شمار مي رود. اين ادويه خواصي همچون سلامت پوست و مو، افسردگي، سلامت قلب، بهبود سلامت گوارش، پيشگيري از سرطان، درمان ديابت، پايين آمدن فشار خون و … دارد.
ادويه هاي آبگوشت: ميخك
يكي ديگر از ادويه هاي ديزي، چوب ميخك است. اين نوع ادويه يكي از قديمي ترين انواع ادويه به حساب مي آيد و براي درمان سردرد، ديابت، محافظت از كبد، دستگاه گوارش، تقويت سيستم ايمني بدن، بهبود هضم غذا و … مفيد است.
برگ بو براي پختن ديزي
بسياري از افراد براي طبخ آبگوشت و ديزي از برگ بو استفاده مي كنند. برگ بو گياهي خوشبو و هميشه سبز، به صورت درختچه و درخت مي باشد و براي پوست و مو، جنين و بارداري، لاغري و كاهش وزن، ديابت و قند خون، دستگاه گوارش، قلب، سرطان، عفونت و سنگ كليه و … مفيد است.
جوز هندي براي پختن آبگوشت
يكي از ادويه هاي معطر براي آبگوشت، جوز هندي است. اين ادويه شيرين بوده و براي پخت بسياري از غذاها استفاده مي شود. جوز هندي براي بدن بسيار مفيد است و خواصي همچون تسكين دردها در بدن، دستگاه ايمني، تقويت اسكلت بدن، درمان سرطان، فيبر بالا، مس و منگنز دارد.
ادويه هاي آبگوشت: باديان
باديان به عنوان عطر غذا استفاده مي شود. نام ديگر آن انيسون است و به صورت خشك و پودر شده استفاده مي شود. اين ادويه معطر داراي خواصي همچون بهبود دستگاه گوارش، حفاظت از سلامت بدن، بهبود علائم آسم، مراقبت از پوست، سلامت قلب و بهبود متابوليسم مي باشد.
ادويه هاي ديزي: پودر پياز
يكي از اجزاء جدانشدني در پخت انواع غذاها، پياز است. پياز به دليل ارزش غذايي بالا براي سلامتي بدن بسيار مفيد است. براي پخت آبگوشت، مواد را به صورت آب پز طبخ مي كنيم و نمي توان از پياز استفاده كرد. به همين دليل از پودر پياز به عنوان ادويه آبگوشت استفاده مي كنيم.
پياز داراي انواع قندها، ويتامين ها، مخصوصا كلسيم، فسفر و پتاسيم مي باشد و براي درمان سرطان، سلامت قلب، قند خون، بهبود هضم غذا، سلامت استخوان و سيستم ايمني بدن مفيد است.
دانه گشنيز براي تهيه آبگوشت
گشنيز به صورت گياه، در غذاها استفاده مي شود. اما شكل ديگري از گشنيز كه به عنوان ادويه بكار مي رود، دانه گشنيز است. اين نوع ادويه بسيار معطر است و شامل ويتامين هاي A، C، ويتامين B6 و همچنين داراي مقادير زيادي از آهن، منيزيم، كلسيم، پتاسيم و فيبر مي باشد.
قيمت ادويه آبگوشت | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات گروه ادويه جات-خريد ادويه رستوراني-ادويه ايراني-خانه ادويه مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 448 بازدید دیروز 431 بازدید کل 588653

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .